Če imate težave pri obdelavi plačila na naši strani, vam predlagamo, da preverite naslednje:
-
Ali je vaša kartica veljavna za spletne nakupe?
-
Ali ste imeli stabilno internetno povezavo med postopkom plačila?
-
Ste pravilno izpolnili podatke kartice?
-
Imate dovolj sredstev na računu?
-
Ali vaša kartica omogoča postopke plačil v drugi valuti?
Predlagamo, da poskusite z drugim brskalnikom ali napravo, uporabite drugo kartico ali izberete druge načine plačila.
Lahko poskusite tudi naslednje ukrepe, da poskusite odpraviti težavo:
-
-
Osvežite brskalnik.
-
Počistite predpomnilnik in piškotke.
-
Uporabite drug brskalnik.
-
Uporabite drugo napravo.
-
Vedno boste prejeli sporočilo o napaki, če vaše plačilo ni bilo odobreno na naši strani, zato ga preberite pozorno. Če prejmete splošno sporočilo, da se obrnete na banko, to tudi storite.
Na žalost nimamo možnosti odpraviti napak, povezanih s kreditnimi karticami, zato je to nekaj, o čemer morate obvestiti svojo banko za pomoč.